Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - pracovní sešit

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Typ publikace
učebnice

Datum vydání
11/2010

Vazba
brožovaná

Počet stran
92

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7357-583-0

Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou.

Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování.

Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.

Pracovní sešit

Pracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu. Je do něj soustředěn materiál, se kterým žáci fyzicky manipulují, tj. dopisují, dokreslují, stříhají, lepí, apod.

Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino, podle které je celý učebnicový komplet pojmenován. Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon.

Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce.

Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu, kterou si žáci osvojí, tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují.

Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu, verbální složka je zde pouze doplňková.

Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv. Portfolio, které představuje individualizační složku výuky češtiny pro jednotlivé žáky; pro každou lekci je připraven list, který se vztahuje k tématu, které však žák ztvárňuje na základě své osobní zkušenosti.