E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
V prodeji
Co je WK eReader?
Kde najdu soubory e-knih?
Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Co je WK eReader?
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Autor
Jiří Zounek a kolektiv

Typ publikace
výklady

Datum vydání
5/2016

Vazba
brožovaná

Počet stran
280

Typ produktu
Tištěná kniha

Typ produktu
E-kniha

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7552-217-7

ISBN
978-80-7552-265-8

ISBN
978-80-7552-217-7

Kniha s online podporou!

Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi:

  • studentům
  • učitelům
  • vzdělavatelům dospělých
  • vědeckým pracovníkům

i nejširší veřejnosti.

Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny.

Publikace může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií.

Knihu doplňuje online podpora, viz http://knihaelearning.cz/.


Tištěných publikací o vzdělávacích technologiích vychází v češtině velmi málo. Ty, které postihují problematiku digitálních technologií v aktuální – moderní – podobě, jsou zcela výjimečné. Kniha splňuje oboje, navíc nabízí skutečně komplexní odborný vhled do problematiky digitálních technologií ve vzdělávání. Jednoznačně ji doporučuji všem zájemcům o vzdělávání.

PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D., Katedra informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy 


Na knize oceňuji především didaktickou ukotvenost a pedagogické (nikoliv technologické) hledisko, které by mělo být při rozhodování o uplatnění technologií ve výuce prioritou. Recenzovanou publikaci tedy vítám jako zajímavý příspěvek do odborné diskuse o e-learningu a jako cenný zdroj informací pro aktéry, kteří se procesů vyučování a učení za použití technologií účastní.

Mgr. František Tůma, Ph.D., Institut výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity