Krizový management pro malé a střední podniky

Skladem - expedice do 21 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Typ publikace
monografie

Datum vydání
11/2014

Vazba
brožovaná

Počet stran
308

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-8168-106-6

Autorka v knize zdůrazňuje chápání krizového managementu jako strategické a stále aktuální záležitosti. Současně však uvažuje o krizovém managementu jako o běžném a neoddělitelném prvku řízení, na což je třeba upozornit především malé a střední podniky.

Přehledný, graficky zpracovaný model vývoje potenciální krize v podniku je pro manažery dobrou pomůckou pro ujasnění si možných nebezpečí bezprostředně souvisejících s krizí a jejím dalším vývojem.

Velkým přínosem knihy je prezentovaná metodika tvorby systému krizového managementu a její aplikace. Snaha manažerů zavést krizový management totiž často končí v momentě, kdy nevědí, jak začít. Malé a střední podniky přitom často nemají finanční prostředky na spolupráci s externími konzultanty, kteří by pomohli při tvorbě systému krizového managementu. Právě v této knize najdou návod na to, jak se připravit na potenciální krizové ohrožení.