Management destinace cestovního ruchu

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Autor

Typ publikace
učebnice

Datum vydání
10/2010

Vazba
brožovaná

Počet stran
204

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7357-673-8

Cílem publikace je podat ucelený výklad destinačního managementu. Pozornost je věnována jeho nejdůležitějším otázkám, jejichž poznání umožňuje pochopit komplexnost předmětné problematiky. Zabývá se jejími principy a specifikami s důrazem na respektování vzájemné provázanosti jednotlivých jevů a souvisejících procesů při jejich působení a posuzování. Seznamuje s vývojem v zahraničí a v České republice.

Způsob výkladu respektuje skutečnost, že vývoj v řízení cestovního ruchu v regionech prožívá dynamické období a dostává se do popředí zájmu, v teorii, její praktické aplikaci a také ve vědě a výzkumu.

Kniha je určena všem zájemcům o problematiku destinačního managementu působícím v různých pracovních pozicích v praxi i teorii cestovního ruchu, pracovníkům institucí a organizací zabývajících se rozvojem a ovlivňováním turismu v destinacích na národní, regionální i lokální úrovni a dále podnikatelům v cestovním ruchu v regionech.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.