Marketingové řízení školy - 2., aktualizované vydání

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Vydavatel

Typ publikace
Řízení školy

Datum vydání
12/2009

Vazba
vázaná

Počet stran
328

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7357-494-9

Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně podílel.

Související produkty

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.