Obecná, ekonomická a informační etika

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Typ publikace
učebnice

Datum vydání
2/2010

Vazba
brožovaná

Počet stran
252

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7357-504-5

Kniha pojednává o základních typech etických postojů, jež lze v běžném životě zaujmout, a poskytuje pro ně bližší argumenty, jež zformulovali jejich teoretičtí zastánci. Vyznačuje rovněž širší sociálně-psychologické předpoklady utváření charakteru a ve stručnosti provází tradičními mravními soustavami. Zvláštní pozornost je věnována hospodářské etice, posouzení možností ekologické (environmentální) etiky a hlavním etickým problémům týkajícím se informačních procesů včetně novinářské i reklamní praxe a kontaktů na internetu.