Vlivy ekonomické krize na změnu chování managementu hotelových a gastronomických zařízení

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Typ publikace
učebnice

Datum vydání
11/2013

Vazba
brožovaná

Počet stran
152

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7478-365-4

Publikace se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Kniha obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.

Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.

                                                        Z recenzního posudku doc. Ing. Marie Dohnalové, CSc.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.