Zrychlení procesů
Neztrácejte čas s únavným vyplňováním dokumentů, rutinními operacemi nebo přípravou faktur – u nás vyřídíte vše od prvního prověření klienta po fakturaci na pár kliknutí bez zbytečné dřiny.
Vše po ruce
Logické vazby všech informací zajišťují, že snadno najdete u spisu subjekty, dokumenty a další údaje.
Zvýšení efektivity celého týmu
Díky automatizovanému upomínání, napojení na rejstříky nebo sdílení rešerší z ASPI bude váš tým využívat informace a čas na maximum.
Úplný přehled o vašem byznysu
Čas jsou peníze. Díky přesným reportům o pohledávkách i vytížení vašeho týmu máte situaci pod kontrolou.
Perfektní služby pro vaše klienty
Buďte stále online díky mobilní aplikaci a nabídněte vašim klientům okamžitý přístup k jejich kauze díky klientské zóně.
Bezpečí pro vaše data
Vaše data zálohujeme na Vašem serveru nebo přímo u nás v cloudu. Už nikdy nemusíte bát ztráty nebo úniku dat.
Snadné používání
Intuitivní rozhraní zajišťuje vaše maximální pohodlí.
Veškerá agenda pohromadě
S vedením advokátní agendy souvisí i řada zákonných a dalších povinností. V Praetoru vedete evidenční, finanční a další agendu pohromadě, tedy vše vyřešíte na pár kliknutí.
Chci vyzkoušet Praetor ZDARMA
Co o systému Praetor říkají naši zákazníci
-
PORTOS, advokátní kancelář s.r.o
-
AK Hruban
-
Sokol Novák tdpA
-
MT Legal s.r.o.
-
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Praetor jsme si vybrali, protože jeho systémové řešení z hlediska bezpečnosti preferujeme před webovým rozhraním. Správa dokumentů a celého spisu je s Praetorem intuitivní a snadná.
Hledal jsem systém pro advokáty, který bude fungovat na počítačích Apple. Praetor mne mile překvapil, neboť to perfektně zvládá a poskytnutá podpora pružně reaguje. Systém Praetor mohu každému doporučit.
Prioritou pro nás je bezpečnost klientských dat současně s možností poskytovat našim klientům maximální komfort v přístupu k nim. Společně s Wolters Kluwer jsme využili naše dlouholeté zkušenosti a vyvinuli unikátní klientskou zónu systému Praetor. K jejímu rozvoji neustále přispíváme svými podněty a ověřujeme její nové možnosti v praxi naší advokátní kanceláře.
Je samozřejmé, že advokátní kancelář naší velikosti potřebuje mít kromě zkušených, profesionálních právníků a spolupracovníků i naprosto spolehlivý informační systém. Systém, který bude vycházet z každodenních reálných požadavků advokátní kanceláře a bude dále operativně vyvíjen. Naše kancelář se na základě důkladného výběru a testování nakonec rozhodla využívat systém Praetor. Naše již dlouhodobá zkušenost s tímto systémem ukazuje, že to bylo správné rozhodnutí.
Praetor pomohl zpřehlednit právní spisy organizace, čímž došlo k propojenosti a větší efektivitě práce našich právníků. Mohu doporučit.