Bezkontaktní přiznání a podání - ZÁZNAM webináře

V prodeji
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Vydavatel

Typ produktu
Online

PRO SPRÁVNÉ FUNGOVÁNÍ ZÁZNAMU JE NUTNÉ, ABYSTE SI V RÁMCI OBJEDNÁVKY UDĚLALI I REGISTRACI. PO ZAKOUPENÍ ZÁZNAMU VÁM PŘIJDE DO E-MAILU NOTIFIKACE O JEHO ZPŘÍSTUPNĚNÍ VE VAŠEM KLIENTSKÉM ÚČTU.

Nestihli jste se zúčastnit našeho webináře? Nezoufejte, přinášíme Vám jeho záznam.

Změny a novinky v elektronické komunikaci s Finanční správou, orgány sociálního pojištění a zdravotními pojišťovnami

Cíl semináře: seznámit posluchače s aktuální situací při „bezkontaktní“, tedy elektronické komunikaci s Finanční správou, orgány sociálního pojištění a zdravotními pojišťovnami. Zabývá se otázkami, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, kdy je to naopak jediná možná cesta. Na praktických ukázkách bude předvedeno, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků.  Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Obsah:

  •      Konec éry papíru a nástup IT
  •      Digitální legislativa – dnešní situace a výhled do budoucna
  •      Právo na digitální služby – nový český zákon, zásadní zlom?
  •      Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci
  •       Uplatnění plné moci – změna postoje Finanční správy, výjimka pro OSSZ
  •       Požadavky na bezkontaktní podání a jak je zajistit
  •       Úlevy v období nouzového stavu, např. skenování listin, použití emailu ad.
  •       Co to je digitální eIdentita – ukázky v praxi
  •       Písemnosti v elektronické podobě a jejich použitelnost
  •       Plně elektronické přiznání k dani z příjmů fyzických osob, včetně příloh
  •       Přiznání k dani z příjmů právnických osob elektronicky
  •       Je součástí přiznání k dani účetní závěrka?
  •       Ukládání e-písemností – zajištění neměnnosti, použitelnosti a průkaznosti
  •       Jak používat email, datovou schránku, portály
  •       Co je to cloud, jak se vypořádat s ochranou osobních údajů – GDPR
  •       Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat


Komu je webinář určen
: podnikatelé, členové statutárních orgánů, účetní, ekonomové

Informace o lektorovi:

MVDr. Milan Vodička

V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe.

Bohatá přednášková činnost a činnost publikační v odborných periodikách.

Časový rozvh: 4 hodiny

Po odeslání online objednávky budete následující pracovní den kontaktováni a zašleme vám odkaz na zakoupený webinář.

Rezence od účastníka kurzu:

Dobrý den,

děkuji za zaslaný záznam. Průběh školení vedeného jako webinerář byl pro mne velkým přínosem - odpadla nutnost cestování, případně shánění noclehu. A tím, že z toho je pořízen i záznam je také velkým plusem, protože člověk nikdy napoprvé nezachytí všechny informace. Děkuji za přínosné informace i za formu tohoto školení.