Novinka

Dividendy 2025: právní, účetní a daňové novinky

ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Cílová skupina
Manažeři, Právníci, Účetní, Daňoví poradci, Auditoři

Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
05.06.2025

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Chcete se ujistit, že vaše firma vyplácí dividendy v souladu s nejnovějšími předpisy? Přijďte na náš webinář s předními odborníky a získejte ucelený přehled o právních, účetních a daňových aspektech rozdělování zisku. Naučíte se, jak se vyhnout nejčastějším chybám a minimalizovat rizika.

KOMU JE WEBINÁŘ URČEN

Seminář je určen pro finanční ředitele, podnikové právníky, účetní, daňové poradce a členy statutárních orgánů společností.

PROGRAM

Rozdělení zisku a výplata dividend podléhá řadě právních, účetních a daňových pravidel, jejichž správná aplikace je klíčová pro statutární orgány i vlastníky obchodních společností, tj. jejich společníky a akcionáře. Tento seminář poskytne ucelený přehled o procesu rozhodování o podílu na zisku, jeho právních předpokladech a účetních souvislostech, včetně bilančních testů a testů insolvence. Dále se zaměříme na daňové aspekty výplaty dividend, zejména na problematiku srážkové daně, oznamovací povinnosti a pravidel mezinárodního zdanění.

Hlavní témata:

  • Právní úprava rozhodování o podílu na zisku (zákon o obchodních korporacích, účetní a daňová pravidla)
  • Bilanční testy a jejich aplikace
  • Test insolvence a jeho důsledky
  • Účtování o výplatě dividend
  • Daňové aspekty – srážková daň, oznamovací povinnost, zahraniční aspekty
  • Pravidla pro výplatu záloh na podíl na zisku

Přínosy pro účastníky:

  • Praktické rady pro správné rozhodování o rozdělení zisku
  • Přehled nejčastějších chyb a jejich důsledků
  • Aktuální daňová a právní praxe v oblasti dividend

ČASOVÁ DOTACE

4 hodiny (9 - 13 hod.)

LEKTOR

Miroslav Kocman

Ing. Miroslav Kocman, LL.M.
Partner, daňový poradce, Rödl & Partner

Miroslav Kocman je partnerem společnosti Rödl & Partner a zkušeným daňovým poradcem s dlouholetou praxí. Specializuje se na daňové audity, due diligence a mezinárodní zdanění. Ve společnosti Rödl & Partner působí od roku 2011, od roku 2016 jako partner a od roku 2025 jako managing director. Je aktivním přednášejícím na odborných akcích.

Jaroslav Dubský

Ing. Jaroslav Dubský, FCCA
Partner, auditor, Rödl & Partner

Jaroslav Dubský je partnerem společnosti Rödl & Partner a zkušeným auditorem s dlouholetou praxí v oblasti auditu, účetnictví a finančního řízení. Zaměřuje se na ověřování účetních závěrek, due diligence a poradenství v oblasti finančního řízení firem. Má bohaté zkušenosti s prací pro klienty napříč různými odvětvími a aktivně se podílí na odborných přednáškách a seminářích.

Pavel Koukal

JUDr. Pavel Koukal
Associate Partner, advokát, Rödl & Partner

Pavel Koukal je associate partnerem a advokátem se specializací na corporate governance, compliance a prevenci korporátní odpovědnosti. Ve společnosti Rödl & Partner působí od roku 1997, kde vede právní tým a současně je odpovědný za celou oblast poskytování compliance služeb. Má rozsáhlé zkušenosti s poradenstvím na úsecích compliance a corporate governance s důrazem na koncernové vztahy. Je aktivním členem České Compliance Asociace (ČCA) a Německého institutu pro compliance (DICO) a pravidelně přednáší na specializovaných seminářích a školeních.

CENA ZAHRNUJE

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře
  • V případě zájmu zašleme elektronický certifikát potvrzující účast na webináři

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Související produkty

Žádné související produkty

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.