Novinka

Novela zákona o DPH 2025

ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
28.11.2024

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Co očekávat a jak se připravit na klíčové změny v zákoně o DPH?

Na webináři se budeme podrobně věnovat změnám a novinkám, které novela přináší. Tematicky to bude oblast registrace k DPH, využití režimu pro malé podniky v jiném členském státě, změny v oblasti nároku na odpočet a u opravy základu daně a nedobytných pohledávek. Dostatek časového prostoru si vyhradíme na nemovitosti a určitě dojde i na úpravu odpočtu u tzv. luxusních osobních automobilů, který se bude po roce opět novelizovat.

KOMU JE WEBINÁŘ URČEN

Webinář je určen zejména pro jednatele, finanční ředitele, finanční manažery, účetní a všechny, kteří se starají o firemní účetnictví.

PROGRAM

  • Plátcovství
  • Využití režimu pro malé podniky v JČS EU
  • Nárok na odpočet
  • Oprava základu daně
  • Nedobytné pohledávky
  • Nemovité věci
  • Ostatní významnější změny
  • Finanční služby
  • Dotace
  • Odpočet u osobních automobilů

ČASOVÁ DOTACE

3 hodiny (9 - 12 hod.)

LEKTOR

Petr Vondraš BDO - Novela zákona o DPH 2025

Petr Vondraš

Je od roku 2010 členem Komory daňových poradců ČR, později i sekce DPH. V klientské praxi působí na pozici seniorního poradce BDO Czech Republic se specializací na daň z přidané hodnoty. Jeho odborné články vycházejí pravidelně v časopise Účetnictví v praxi a připravuje také expertní příspěvky pro aplikaci DAUČ. V lektorské činnosti se věnuje především klientským seminářům, spolupracuje se vzdělávacími agenturami v oblasti daní a jako host přednáší na Západočeské univerzitě. Za rok 2018 byl vyhlášen Daňařem roku v kategorii Daň z přidané hodnoty.

Igor Pantůček - Novela zákona o DPH 2025

Igor Pantůček

Je daňovým poradcem od roku 2005. Od roku 1992 do roku 2004 působil ve státní správě v oblasti nepřímých daní. Před svým odchodem ze státní správy pracoval jako vedoucí referátu DPH na Finančním ředitelství v Brně. Od roku 2004 se věnoval daňové praxi jako OSVČ. V současné době působí ve společnosti BDO Czech Republic jako Head of VAT. Po celý svůj profesní život se zabývá zejména daní z přidané hodnoty. Čtvrt století přednášel na Ústavu daní a účetnictví Mendelovy univerzity předmět nepřímé daně. V současné době působí jako lektor na seminářích věnovaných problematice DPH pořádaných Komorou daňových poradců ČR. Po celou dobu své praxe je zkušebním komisařem Komory. V roce 2020 jej odborná veřejnost zvolila za Daňaře roku v oblasti DPH.

CENA ZAHRNUJE

Špičkoví lektoři 

Naše webináře jsou vedeny odborníky s bohatými zkušenostmi, kteří patří k nejlepším ve svém oboru. Poskytujeme nejen teoretické znalosti, ale také cenné praktické zkušenosti, které získali naši lektoří paxí. 

Zaměření na teorii i praxi

Chápeme, že teorie je základem každého učení, ale skutečný přínos spočívá ve sdílení praktických zkušeností. Naši lektoři se zaměřují na propojení teorie s praxí, aby vám poskytli komplexní pochopení probírané látky.

Ptejte se a diskutujte

V rámci našich webinářů máte jedinečnou příležitost klást vlastní dotazy a diskutovat s lektory. To vám umožní lépe pochopit probíranou látku a získat konkrétní rady a návrhy řešení vašich specifických problémů.

Flexibilita

Pokud se na poslední chvíli nemůžete webináře zúčastnit, nemusíte se obávat. Do tří pracovních dnů obdržíte záznam, který vám zůstane k dispozici na neomezenou dobu. Tak můžete školení absolvovat kdykoli vám to bude vyhovovat.

 

Podkladové materiály

Nejen, že si během webináře vytvoříte vlastní poznámky, ale od nás také obdržíte kvalitní podkladové materiály připravené našimi lektory. Tyto materiály vám budou sloužit jako cenný zdroj informací i po skončení webináře.

Certifikát

Absolvováním našich školení získáte certifikát, který zvýší vaši profesní prestiž a může být významným přínosem pro vaši kariéru.


Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho e-mailu. Není potřeba nic instalovat, stačit vám bude jen stabilní internetové připojení a zařízení, na kterém si školení pustíte (notebook, tablet nebo telefon). Připojit se můžete odkukoliv.

Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.