Vytvořeno: Kategorie: Aktuality

Fungujeme pro vás nadále jako obvykle

Pevně doufáme, že se vám – našim zákazníkům, autorům, partnerům a dodavatelům daří stávající obtížnou situaci zvládat a chceme vám tímto moc popřát, abyste vše přestáli s co nejmenšími obtížemi.

Dovolili jsme si níže shrnout to podstatné k našemu stávajícímu fungování a přijatým opatřením směrem k vám:


  • snažíme se fungovat stejně jako jste od nás zvyklí v normální době,
  • naši zaměstnanci pracují z domova a omezili jsme veškeré schůzky v našich nebo vašich prostorách, protože zdraví našich lidí a vaše je pro nás na prvním místě,
  • provoz kanceláří je s minimálním počtem pracovníků zajištěný,
  • i přes jiný režim se nám kdykoliv dovoláte, telefonáty jsou přesměrované a veškeré klíčové služby – linka technické podpory a portálů, vyřizování objednávek e-shopu, předplatného a ASPI probíhá jako obvykle a ve stejných – rychlých  – lhůtách,
  • veškeré záležitosti jsme schopní vyřídit, podepsat digitálně,
  • zrušená školení a schůzky nahrazujeme online formou,
  • snažíme se také dělat správné věci – otevřeli jsme v ASPI, Řízení školy a dalších přístupy do našich systémů všem potřebným, podporujeme dodatečné druhé přístupy – rádi vám pomůžeme, obraťte se na nás,
  • studentům právnických fakult, Ministerstvu spravedlnosti, školám a mnohým dalším jsme poskytli naše zdroje pro práci z domova,
  • v tuto chvíli klíčové výklady jako např. komentář ke krizovému zákonu jsme dali volně k dispozici.


Z mnoha průzkumů spokojenosti, které provádíme, víme, že nás všichni naši partneři oceňují jako nejspolehlivější a s nejsilnějším zázemím – ve informacích, zdrojích a službách. Děláme vše pro to, abyste se na to mohli nadále spolehnout.

Aktuální informace od generální ředitelky společnosti Wolters Kluwer ohledně naší reakce na COVID-19


Vše dobré přeje

Petr Král

ředitel společnosti Wolters Kluwer ČR, a. s.