Novinka

Účetní a daňové novinky 2025

Praha, Novotného lávka 200/5
ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Přednášející

Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Typ produktu
Školení

Datum
14.01.2025

Datum
14.01.2025

Místo konání
Praha, Novotného lávka 200/5

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Nenechte si ujít tradiční seminář Ivany Pilařové na téma Účetní a daňové novinky pro rok 2025. Stejně jako minulý rok se můžete s paní Pilařovou setkat osobně na Novotného lávce, nebo online z pohodlí vašeho domova. 

Komu je webinář určen:

Daňoví a účetní specialisté, ekonomové firem

Časový fond:

09:00–14:00 hod.

Místo:

Novotného lávka 200/5 nebo online v prostředí MS Teams

Ať už se rozhodnete přijít osobně, nebo se zúčastníte online, v obou případech budete mít k dispozici také záznam semináře!

(Záznam bude k dispozici ke shlédnutí po dobu 7 dnů od data konání webináře.)

Obsah:

Zákon o daních z příjmů

  • rekapitulace změn v příjmech z prodeje cenných papírů a podílů od roku 2025, upřesnění v zaměstnaneckých benefitech
  • dopady produktů spoření na stáří
  • zaměstnanecké akcie a opce
  • dohody o provedení práce od 1. 1. 2025
  • reinvestice při prodeji nemovitých věcí – zpětné změny
  • navrhované změny v osvobození příjmů z prodeje kryptoaktiv
  • s čím lze počítat v souvislosti s novým ZÚ na dani z příjmů (nejdříve od roku 2026)

DPH

  • změny s účinností od 1. 1. 2025 (tzv. technická novela, která je velmi rozsáhlá a přinese řadu věcných změn včetně novinek v počítání obratu, lhůtách pro uplatnění odpočtu, vracení daně z nezaplacených závazků a mnoho dalších)

Účetnictví

  • rekapitulace vývoje novelizací starého zákona o účetnictví s účinností od roku 2024 a 2025
  • obrat účetní jednotky
  • změny v kategorizaci
  • pokud budou informace o nové účetní legislativě (účinnost nejdříve od 1. 1. 2026), bude zařazen jejich přehled

Informace o lektorce:

 Ivana Pilařová webinář Wolters Kluwer

Ing. Ivana Pilařová

Po vystudování VŠE a 4leté praxi v účtárně státního podniku začala soukromě podnikat. V roce 1993 složila zkoušky daňového poradce a od té doby vede daňovou kancelář. V roce 1994 složila auditorské zkoušky, založila právnickou osobu zapsanou do seznamu KAČR a prostřednictví této společnosti vykonává audit. Od roku 1993 se zabývá přednáškovou činností pro mnoho vzdělávacích agentur na téma účetnictví, daně a obchodní právo. Provádí také zakázková školení velkých auditorských a daňových společností a zakázková školení pro podniky a banky. Od roku 1995 publikuje v mnoha časopisech články na téma účetnictví, daně a obchodní právo, je autorkou několika knih. V letech 2002 až 2007 byla členkou Rady KAČR, je členkou Výboru pro metodiku KAČR. Již několik let je zkušebním komisařem KDP. SPECIALIZACE: daň příjmů právnických osob, daň z příjmů fyzických osob, účetnictví podnikatelů, vazba obchodního práva na účetnictví a daně, DPH.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře
  • Občerstvení (v případě prezenční formy setkání)
  • Certifikát - v případě zájmu vytvoříme certifikát o absolvování semináře

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.


 

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.