ESG související s finančním výkaznictvím (webinář)
Typ akce
Typ produktu
Datum
Jaké nové požadavky klade ESG na účetní výkaznictví? Jaká jsou rizika a příležitosti v oblasti ESG? Jak získávat a zpracovávat potřebná data? Jak se ESG dotýká auditingu a reportingu? To a mnoho dalšího se dozvíte na tomto webináři.
Komu je určen:
Problematika udržitelnosti se týká nás všech, reporting o ní manažerů, statutárů, vlastníků, ekonomů, techniků, právníků, finančních expertů, účetních metodiků a profesionálů, daňových poradců, auditorů, podnikatelů a pracovníků ve veřejném sektoru
Obsah webináře:
- Ekonomické, politické, ekologické a finanční změny
- Dopad změn do právního prostředí účetnictví
- Rozšíření požadavků uživatelů na informace
- Vypovídací schopnost účetních výkazů a přílohy
- Související zprávy s účetní závěrkou/konsolidovanou účetní závěrkou
- Koncepční rámec vykazování informací z ESG
- Možné množiny informací
- Cíle ESG
- Uživatelé ESG, stakeholdeři
- Faktory ESG
- Hlavní zásady ESG
- Rizika a příležitosti v oblasti ESG
- Struktura informací
- Metody získávání dat, sběr dat
- Metody zpracování dat
- Analýzy ESG, návrhy tabulek a výkazů
- Propojení mezi finančními a nefinančními výkazy
- Podávání zpráv o udržitelnosti
- Standardy ESG – ISRD
- Audity v souvislosti s ESG
- Reporting ESG
- Zveřejňování informací z oblasti ESG
Časová dotace:
9 - 12 hod.
Lektorka:
doc. Ing. Hana Březinová, CSc., statutární auditorka, metodik účetnictví, VŠ učitelka
Specializuje se na metodickou činnost (tvorba účetních systémů konkrétních účetních jednotek a jejich skupin, vytvoření a nastavení vnitřních finančních a účetních pravidel ve vazbě na daňový systém, aplikace účetních metod, stanovení konkrétních účetních postupů), poradenskou činnost pro výše uvedené subjekty v oblasti financí, účetnictví a daní ve vazbě na věcně právní předpisy, audit účetních závěrek ve smyslu zákona o účetnictví, zákona o auditorech, zákona o obchodních korporacích a právní úpravy pro vybrané účetní jednotky a neziskové nestátní organizace, dále na ostatní auditorskou činnost (forézní audit, due diligence, čerpání dotací), firemní transformace, insolvenční řízení, lektorskou i publikační činnost (nejen články, ale i mnoho odborných publikací).
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Podkladové materiály
- Záznam webináře
- Zájemcům vytvoříme elektronický certifikát potvrzující absolvování webináře
Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.