ESG související s finančním výkaznictvím (webinář)

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
13.12.2023

Jaké nové požadavky klade ESG na účetní výkaznictví? Jaká jsou rizika a příležitosti v oblasti ESG? Jak získávat a zpracovávat potřebná data? Jak se ESG dotýká auditingu a reportingu? To a mnoho dalšího se dozvíte na tomto webináři.

Komu je určen:

Problematika udržitelnosti se týká nás všech, reporting o ní manažerů, statutárů, vlastníků, ekonomů, techniků, právníků, finančních expertů, účetních metodiků a profesionálů, daňových poradců, auditorů, podnikatelů a pracovníků ve veřejném sektoru 

Obsah webináře:

  • Ekonomické, politické, ekologické a finanční změny
  • Dopad změn do právního prostředí účetnictví
  • Rozšíření požadavků uživatelů na informace
  • Vypovídací schopnost účetních výkazů a přílohy
  • Související zprávy s účetní závěrkou/konsolidovanou účetní závěrkou
  • Koncepční rámec vykazování informací z ESG
  • Možné množiny informací
  • Cíle ESG
  • Uživatelé ESG, stakeholdeři
  • Faktory ESG
  • Hlavní zásady ESG
  • Rizika a příležitosti v oblasti ESG
  • Struktura informací
  • Metody získávání dat, sběr dat
  • Metody zpracování dat
  • Analýzy ESG, návrhy tabulek a výkazů
  • Propojení mezi finančními a nefinančními výkazy
  • Podávání zpráv o udržitelnosti
  • Standardy ESG – ISRD
  • Audity v souvislosti s ESG
  • Reporting ESG
  • Zveřejňování informací z oblasti ESG

Časová dotace:

9 - 12 hod.

 

Lektorka:

doc. Ing. Hana Březinová, CSc., statutární auditorka, metodik účetnictví, VŠ učitelka

Specializuje se na metodickou činnost (tvorba účetních systémů konkrétních účetních jednotek a jejich skupin, vytvoření a nastavení vnitřních finančních a účetních pravidel ve vazbě na daňový systém, aplikace účetních metod, stanovení konkrétních účetních postupů), poradenskou činnost pro výše uvedené subjekty v oblasti financí, účetnictví a daní ve vazbě na věcně právní předpisy, audit účetních závěrek ve smyslu zákona o účetnictví, zákona o auditorech, zákona o obchodních korporacích a právní úpravy pro vybrané účetní jednotky a neziskové nestátní organizace, dále na ostatní auditorskou činnost (forézní audit, due diligence, čerpání dotací), firemní transformace, insolvenční řízení, lektorskou i publikační činnost (nejen články, ale i mnoho odborných publikací).

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře
  • Zájemcům vytvoříme elektronický certifikát potvrzující absolvování webináře

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.