HOME OFFICE – jak na něj správně podle zákoníku práce - webinář
Přednášející
Typ akce
Typ produktu
Datum
Srdečně Vás zveme na webinář, v rámci kterého se dozvíte, jak během HOME OFFICE správně postupovat podle zákoníku práce.
Cíl webináře:
S nutností uplatňovat ve stále větší míře práci z domova vzniká potřeba správně nastavit podmínky výkonu této práce. Cílem webináře je prakticky seznámit účastníky s aktuální právní úpravou, judikaturou a nejčastějšími problémy při uplatňování home office, včetně představení vzorů dokumentace k home office.
Obsah webináře:
- Představení právní úpravy práce z domova a její limity pro využití v praxi
- Náklady a odpovědnost při práci z domova, organizace práce na dálku
- Rozvrhování pracovní doby a způsoby evidence pracovní doby při home office
- Nastavení pracovněprávní dokumentace – vzory dohod o home office, různé varianty
- Překážky v práci a jejich specifika při práci z domova
- Cestovní náhrady a podmínky jejich poskytování
- Stravenky a podmínky jejich poskytování při práci z domova
- Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců na úseku BOZP, pracovní úrazy
- Příklady a poučení ze soudní praxe
- Řešení modelových situací navržených účastníky webináře
V průběhu celého semináře budete moci psát Vaše dotazy do chatovacího okna, bude jim věnován velký prostor.
V ceně semináře je také jeho záznam.
Komu je webinář určen:
Webinář je určen pro vedoucí zaměstnance, personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, odborové funkcionáře a další zájemce z řad odborné veřejnosti
Informace o lektorovi:
JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.
advokát
Autor působí od r. 2002 v advokacii, od r. 2006 je samostatným advokátem v Praze se specializací na oblast pracovního práva a práva ve zdravotnictví. Vedle advokacie je publikačně i lektorsky činný. Jako odborník na pracovní právo působí rovněž jako zprostředkovatel a rozhodce kolektivních pracovních sporů, dále je členem rozkladové komise Ministerstva zdravotnictví.
Časový rozvh:
Webinář bude trva cca 2,5 hodiny.
- 9 - 11:30 hod
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře
- Podkladové materiály
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.