Praktické příklady a řešení home office po roce nové normality (WEBINÁŘ)

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Přednášející

Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
19.03.2021

Cíl webináře

Podrobně seznámit účastníky s praktickými problémy uplatňování režimu home office

Obsah webináře:

  • Představení právní úpravy práce z domova a její limity pro využití v praxi
  • Zkušenosti s využíváním permanentního home office po roce praxe
  • Náklady a odpovědnost při práci z domova, organizace práce na dálku
  • Rozvrhování pracovní doby a způsoby evidence pracovní doby při home office
  • Nastavení pracovněprávní dokumentace – vzory dohod o home office, různé varianty
  • Překážky v práci a jejich specifika při práci z domova
  • Cestovní náhrady a podmínky jejich poskytování
  • Stravenky, stravenkový paušál a podmínky jejich poskytování při práci z domova
  • Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců na úseku BOZP, pracovní úrazy
  • Příklady a poučení ze soudní praxe
  • Řešení modelových situací navržených účastníky webináře

V průběhu celého semináře budete moci psát Vaše dotazy do chatovacího okna, bude jim věnován velký prostor.

Komu je webinář určen:

personalistům, mzdovým účetním, vedoucím zaměstnancům, firemním právníkům, advokátům, odborovým funkcionářům a dalším zájemcům z řad odborné veřejnosti

Časový rozvrh: 2,5 hodiny

9 - 11:30 hod.

Informace o lektorovi:

JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.

advokát

Autor působí od r. 2002 v advokacii, od r. 2006 je samostatným advokátem v Praze se specializací na oblast pracovního práva a práva ve zdravotnictví. Vedle advokacie je publikačně i lektorsky činný. Jako odborník na pracovní právo působí rovněž jako zprostředkovatel a rozhodce kolektivních pracovních sporů, dále je členem rozkladové komise Ministerstva zdravotnictví.

Cena:

Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Záznam webináře
  • Podkladové materiály


Zúčastnit se webináře
není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.

Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz

Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.