Praktické příklady a řešení home office po roce nové normality (WEBINÁŘ)
Cíl webináře
Podrobně seznámit účastníky s praktickými problémy uplatňování režimu home office
Obsah webináře:
- Představení právní úpravy práce z domova a její limity pro využití v praxi
- Zkušenosti s využíváním permanentního home office po roce praxe
- Náklady a odpovědnost při práci z domova, organizace práce na dálku
- Rozvrhování pracovní doby a způsoby evidence pracovní doby při home office
- Nastavení pracovněprávní dokumentace – vzory dohod o home office, různé varianty
- Překážky v práci a jejich specifika při práci z domova
- Cestovní náhrady a podmínky jejich poskytování
- Stravenky, stravenkový paušál a podmínky jejich poskytování při práci z domova
- Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců na úseku BOZP, pracovní úrazy
- Příklady a poučení ze soudní praxe
- Řešení modelových situací navržených účastníky webináře
V průběhu celého semináře budete moci psát Vaše dotazy do chatovacího okna, bude jim věnován velký prostor.
Komu je webinář určen:
personalistům, mzdovým účetním, vedoucím zaměstnancům, firemním právníkům, advokátům, odborovým funkcionářům a dalším zájemcům z řad odborné veřejnosti
Časový rozvrh: 2,5 hodiny
9 - 11:30 hod.
Informace o lektorovi:
JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.
advokát
Autor působí od r. 2002 v advokacii, od r. 2006 je samostatným advokátem v Praze se specializací na oblast pracovního práva a práva ve zdravotnictví. Vedle advokacie je publikačně i lektorsky činný. Jako odborník na pracovní právo působí rovněž jako zprostředkovatel a rozhodce kolektivních pracovních sporů, dále je členem rozkladové komise Ministerstva zdravotnictví.
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře
- Podkladové materiály
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.