DPH rizika v e-shopech

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Přednášející

Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
12.06.2024

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Webinář již proběhl. Jeho záznam si můžete pořídit ZDE >>>

Máte e-shop a prodáváte zboží v ČR. Chcete rozšířit okruh zákazníků a prodávat zboží i zákazníkům z EU – plánujete zboží zasílat přes DHL? Potom si nenechte ujít další praktický webinář, který bude na problematiku zaměřen.

 

KOMU JE WEBINÁŘ URČEN

Webinář je určen zejména majitelům, provozovatelům, finančním ředitelům a účetním e-shopů.

PROGRAM

  • Co mám v oblasti daní dělat?
  • Proč musím řešit DPH při prodeji zboží zákazníkům do EU
  • Povinná registrace k DPH ve státech příjemců zboží
  • One-stop-shop – jednotná registrace k DPH v EU
  • One-stop-shop v praxi (sazba, přiznání, platby a jiná administrativa)
  • Prodej zboží přes Amazon

ČASOVÁ DOTACE

3 hodiny (9 - 12 hod.)

LEKTOR

Jan Kotala

Je zakládajícím partnerem společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty.

Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR.

CENA ZAHRNUJE

Špičkoví lektoři 

Naše webináře jsou vedeny odborníky s bohatými zkušenostmi, kteří patří k nejlepším ve svém oboru. Poskytujeme nejen teoretické znalosti, ale také cenné praktické zkušenosti, které získali naši lektoří paxí. 

Zaměření na teorii i praxi

Chápeme, že teorie je základem každého učení, ale skutečný přínos spočívá ve sdílení praktických zkušeností. Naši lektoři se zaměřují na propojení teorie s praxí, aby vám poskytli komplexní pochopení probírané látky.

Ptejte se a diskutujte

V rámci našich webinářů máte jedinečnou příležitost klást vlastní dotazy a diskutovat s lektory. To vám umožní lépe pochopit probíranou látku a získat konkrétní rady a návrhy řešení vašich specifických problémů.

Flexibilita

Pokud se na poslední chvíli nemůžete webináře zúčastnit, nemusíte se obávat. Do tří pracovních dnů obdržíte záznam, který vám zůstane k dispozici na neomezenou dobu. Tak můžete školení absolvovat kdykoli vám to bude vyhovovat.

 

Podkladové materiály

Nejen, že si během webináře vytvoříte vlastní poznámky, ale od nás také obdržíte kvalitní podkladové materiály připravené našimi lektory. Tyto materiály vám budou sloužit jako cenný zdroj informací i po skončení webináře.

Certifikát

Absolvováním našich školení získáte certifikát, který zvýší vaši profesní prestiž a může být významným přínosem pro vaši kariéru.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho e-mailu. Není potřeba nic instalovat, stačit vám bude jen stabilní internetové připojení a zařízení, na kterém si školení pustíte (notebook, tablet nebo telefon). Připojit se můžete odkukoliv.

Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.