DPH rizika v e-shopech

Přednášející
Typ akce
Typ produktu
Datum
Místo konání
Webinář již proběhl. Jeho záznam si můžete pořídit ZDE >>>
Máte e-shop a prodáváte zboží v ČR. Chcete rozšířit okruh zákazníků a prodávat zboží i zákazníkům z EU – plánujete zboží zasílat přes DHL? Potom si nenechte ujít další praktický webinář, který bude na problematiku zaměřen.
KOMU JE WEBINÁŘ URČEN
Webinář je určen zejména majitelům, provozovatelům, finančním ředitelům a účetním e-shopů.
PROGRAM
- Co mám v oblasti daní dělat?
- Proč musím řešit DPH při prodeji zboží zákazníkům do EU
- Povinná registrace k DPH ve státech příjemců zboží
- One-stop-shop – jednotná registrace k DPH v EU
- One-stop-shop v praxi (sazba, přiznání, platby a jiná administrativa)
- Prodej zboží přes Amazon
ČASOVÁ DOTACE
3 hodiny (9 - 12 hod.)
LEKTOR
Jan Kotala
Je zakládajícím partnerem společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty.
Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR.
CENA ZAHRNUJE
Špičkoví lektořiNaše webináře jsou vedeny odborníky s bohatými zkušenostmi, kteří patří k nejlepším ve svém oboru. Poskytujeme nejen teoretické znalosti, ale také cenné praktické zkušenosti, které získali naši lektoří paxí. |
Zaměření na teorii i praxiChápeme, že teorie je základem každého učení, ale skutečný přínos spočívá ve sdílení praktických zkušeností. Naši lektoři se zaměřují na propojení teorie s praxí, aby vám poskytli komplexní pochopení probírané látky. |
Ptejte se a diskutujteV rámci našich webinářů máte jedinečnou příležitost klást vlastní dotazy a diskutovat s lektory. To vám umožní lépe pochopit probíranou látku a získat konkrétní rady a návrhy řešení vašich specifických problémů. |
FlexibilitaPokud se na poslední chvíli nemůžete webináře zúčastnit, nemusíte se obávat. Do tří pracovních dnů obdržíte záznam, který vám zůstane k dispozici na neomezenou dobu. Tak můžete školení absolvovat kdykoli vám to bude vyhovovat. |
Podkladové materiályNejen, že si během webináře vytvoříte vlastní poznámky, ale od nás také obdržíte kvalitní podkladové materiály připravené našimi lektory. Tyto materiály vám budou sloužit jako cenný zdroj informací i po skončení webináře. |
CertifikátAbsolvováním našich školení získáte certifikát, který zvýší vaši profesní prestiž a může být významným přínosem pro vaši kariéru. |
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho e-mailu. Není potřeba nic instalovat, stačit vám bude jen stabilní internetové připojení a zařízení, na kterém si školení pustíte (notebook, tablet nebo telefon). Připojit se můžete odkukoliv.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.