Nový zákon o účetnictví
Přednášející
Typ akce
Typ produktu
Datum
Místo konání
Na co je třeba se včas připravit?
Připravte se na revoluci v účetnictví! Nový zákon o účetnictví pravděpodobně vstoupí v účinnost od 2026 a přinese zásadní změny. Jak se na ně včas připravit a co všechno nový zákon přinese právě vám? To vše se dozvíte na našem webináři zaměřeném na klíčové novinky v účetní legislativě. Buďte krok před ostatními!
KOMU JE WEBINÁŘ URČEN
Webinář je určen zejména daňovým a účetním specialistům a ekonomům firem.
PROGRAM
Proces přípravy nové účetní legislativy již probíhá delší dobu a měl vyvrcholit účinností nového zákona o účetnictví k 1. lednu 2025 - aktuálně se však jeví jako pravděpodobné odložení účinnosti na 1. ledna 2026. Příprava firem a všech dotčených osob by však polevit neměla. Nový zákon o účetnictví nepřinese jen změnu některých účetních pravidel, ale je třeba se důsledně a včas připravit na změnu celé koncepce. Po 30 letech dojde ke změně zákona a k přepracování souvisejících vyhlášek, dojde ke změně, která zasáhne každou účetní jednotku a která bude mít významný přesah i do dalších oblastí jako je daňová legislativa, úprava podnikových přeměn či oceňování. Jaké budou ty nejvýznamnější změny? Na co je třeba se včas a v předstihu připravit, neboť účinnost od 2026 může být spojena s retrospektivní úpravou. Webinář představí a upozorní na hlavní a stěžejní body nového zákona o účetnictví a směru nové účetní legislativy
ČASOVÁ DOTACE
3 hodiny (9 - 12 hod.)
LEKTOR
Ing. Libor Vašek, Ph.D.
Absolvent VŠE v Praze, Fakulty financí a účetnictví, na níž nadále působí jako odborný asistent na katedře finančního účetnictví a auditingu. Je účetním expertem certifikace účetní profese, členem Komory certifikovaných účetních a v letech 2013 až 2021 byl jejím předsedou. Dlouhodobě se věnuje se lektorské a poradenské činnosti v oblasti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) a konsolidací účetních závěrek, byl účasten řady projektů implementace IFRS a své zkušenosti a poznání přenáší do výkladu a nastavování českých účetních předpisů. Je členem pracovní skupiny MF ČR pro tvorbu nové účetní legislativy a dlouhodobě se aktivně účastní jednání Národní účetní rady, je též (spolu)autorem několika interpretací.
Ing. Jan Molín, Ph.D.
Absolvent Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, kde v současné době působí jako zástupce vedoucího katedry finančního účetnictví a auditingu. Je daňovým poradcem, zkušebním komisařem a členem Prezidia Komory daňových poradců České republiky. Působí jako předseda Etické komise Komory certifikovaných účetních, místopředseda Metodické rady Svazu účetních České republiky a zástupce Svazu účetních v Národní účetní radě.
Od roku 1996 do roku 2018 byl společníkem a jednatelem účetní a poradenské společnosti MIVO s.r.o., v současné době svoji praxi vykonává ve společnosti Ademia Consulting, s.r.o.
Odborně se zaměřuje zejména na vztah účetní regulace a ostatních oblastí práva, vztah účetnictví a daní a na profesní odpovědnost auditorů, daňových poradců a účetních. Je autorem řady článků a odborných publikací a dlouhodobě se věnuje přednáškové činnosti pro účetní, daňové poradce, auditory a další odbornou veřejnost.
CENA ZAHRNUJE
- Kurzovné
- Podkladové materiály
- Záznam webináře
- V případě zájmu zašleme elektronický certifikát potvrzující účast na webináři
Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.