e-konference Transferové ceny

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Konference

Typ produktu
Školení

Datum
23.09.2021

Konference Transferové ceny

dopady Covid-19, daňová kontrola, dokumentace

Srdečně Vás zveme na online konferenci k transferovým cenám. Program bude opravdu nabitý, máte se na co těšit!

Správci daně se stále častěji zaměřují na daňovou kontrolu transferových (převodních) cen nejen u nadnárodních skupin podniků, ale také u tuzemských spojených osob. Předmětem zájmů finančních úřadů nejsou pouze ceny, za které mezi sebou spojené osoby obchodují, ale také podmínky v obchodních transakcích a kontrola skutečného plnění v rámci vnitroskupinových transakcí.

Pandemie Covid-19 má zásadní dopady na světovou ekonomiku, přičemž ovlivňuje také tvorbu cen mezi spojenými osobami. OECD vydala zprávu k dopadům Covidu-19 na metodiku transferových cen, která byla následně převzata tuzemskou finanční správou. Cílem konference je přiblížit účastníkům výše uvedená témata z pohledu odborníků z daňové správy a z řad daňových poradců.

Stručný obsah:

Finanční úřady se v rámci daňových kontrol stále častěji zaměřují na nastavení transferových cen. Průzkumy dlouhodobě ukazují, že transferové ceny jsou pro poplatníky působící ve skupině podniků nejrizikovější daňovou oblastí. Metodika stanovení vnitroskupinových cen navíc doznala ve světle pandemie Covid-19 určitých změn.

Účastníci konference, kteří nesou odpovědnost za převodní ceny ve své firmě, získají návod, jak s minimálními náklady efektivně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a průběžně dokumentovat tyto transakce, aby se minimalizovala související daňová rizika. Naučí se, jak připravit dokumentační balíček k převodním cenám a jak se připravit na případnou daňovou kontrolu.

Obsah a časový harmonogram:

9:00 - 9:10

Zahájení konference

 

9:10 - 10:40

Novinky v oblasti transferových cen

Ing. Markéta Szotkowská

10:40 - 10:55

Přestávka

 

10:55 - 12:25

Daňová kontrola z pohledu správce daně 2022

Ing. Ludmila Klimešová, MBA

12:25 - 13:30

Oběd

 

13:30 - 15:00

Typický průběh daňové kontroly

Ing. Michal Jelínek, Ph.D.

15:00 - 15:15

Přestávka

 

15:15 - 16:15

Jak se připravit na daňovou kontrolu

Ing. David Hubal

16:15 - 16:45

Transferové ceny na Slovensku

Ing. Vladimír Bartoš

16:45 - 17:00

Ukončení konference

 

 

Konferencí Vás provede Tomáš Hauptvogel, bývalý moderátor hlavní zpravodajské relace TV Prima a politického diskuzního pořadu Partie.

Přednášející

  • Ing. Markéta Szotkowská, tax manager V4 Group CZ – Novinky v oblasti transferových cen

  • Ing. Ludmila Klimešová, MBA, ředitelka sekce výkonu daní I, Specializovaný finanční úřad, Transferové ceny z pohledu správce daně

  • Ing. Michal Jelínek, Ph.D., partner V4 Group CZ – Typický průběh daňové kontroly

  • Ing. David Hubal, specialista na daňový proces, UNTAX s.r.o., člen Rady Unie daňových poplatníků ČR – Jak se připravit na daňovou kontrolu

  • Ing. Vladimír Bartoš, partner V4 Group SK – Transferové ceny na Slovensku

Partner konference

Předplatitelé produktů Wolters Kluwer a klienti V4 Group mají 30% slevu!!!
Pro získání slevy uveďte slevový kód (do pole slevový kupón).
Pokud nemáte slevový kód k dispozici => zadejte v objednávce do poznámky: předplatitel / uživatel systému ASPI nebo klient V4 Group. V tomto případě nevolte nikdy platbu online, sleva bude zohledněna až při fakturaci!

  • kurzovné
  • záznam konference
  • podkladové materiály
  • certifikát ze školení - elektronicky po konferenci

 Informace o konferenci budou průběžně aktualizovány

Zúčastnit se konference není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.



 

Storno podmínky

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně obchod@wolterskluwer.cz Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.