Novinky v daních z příjmů - webinář
Cíl webináře:
Cílem webináře je seznámit účastníky s novinkami, které přinesl rok 2020, a to poplatníkům daně z příjmů fyzických i právnických osob. Pozornost bude věnována i novinkám roku 2021.
Obsah:
Novinky v daních z příjmů
- Zpětné uplatnění daňové ztráty
- Vzdání se práva na uplatnění daňové ztráty
- Stravenkový paušál
- Zrušení superhrubé mzdy
- Odpočet úroků z úvěrů na bydlení
- Osvobození příjmů z převodu nemovitých věcí
Novela daňového řádu
- Lhůta pro stanovení daně
- Lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů
Časový rozvrh: 2,5 hodiny
10:00 - 12:30 hod
Komu je webinář určen:
Webinář je určen všem, kteří se věnují problematice zdanění příjmů fyzických a právnických osob, vyjma daňovým poradcům či účetním je webinář vhodný také pro podnikající subjekty.
Informace o lektorovi:
Ing. Matěj Nešleha
Matěj Nešleha vystudoval obor Zdanění a daňová politika na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, praktické zkušenosti sbíral již na vysoké škole, při studiu magisterského studia úspěšně složil náročné kvalifikační zkoušky na daňového poradce. Daňovým poradcem je od roku 2015. V roce 2016 se stal zkušebním komisařem na Komoře auditorů České republiky pro oblast daní. O rok později se stal zkušebním komisařem na Komoře daňových poradců, kde se dodnes stará o vysokou úroveň zkoušek. Od roku 2015 řídí a vlastní jihlavskou poradenskou společnost KODAP Jihlava, s.r.o. Na podzim roku 2018 se stal členem Prezidia Komory daňových poradců, které se stará o strategické vedení Komory
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře
- Materiály k prezentaci
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Storno podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně na adrese obchod@wolterskluwer.cz. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.