Účetní závěrka 2020 (WEBINÁŘ)
Přednášející
Cílová skupina
Typ akce
Typ produktu
Datum
Cíl webináře
Cílem semináře je provést účastníky obtížnými místy při sestavování účetních závěrek a poukázat na nejčastější chyby, se kterými se přednášející setkávají.
Obsah webináře:
- přecenění cizoměnových pohledávek a závazků
- chyby v inventurách a ocenění skladů zásob a materiálu
- opravy chyb minulých let
- časové rozlišení, dohad a rezerva – rozdíly
- změna a chyba v odhadu
- dotace v účetnictví
- účetní souvislosti nájemného – slevy, prázdniny a dotace
- zpětné uplatnění ztráty v daních a účetnictví
- určení okamžiku zařazení dlouhodobého majetku do užívání
- odložená daň a tituly pro její vznik
Prostor pro diskusi a dotazy účastníků
Komu je webinář určen:
Seminář je určen zejména finančním účetním, hlavním účetním, finančním manažerům a jiným pracovníkům finančních oddělení, kteří se podílejí na sestavování účetních závěrek dle účetních předpisů.
Časový rozvrh: 3 hodiny
9 - 12 hod.
Informace o lektorech:
Ing. Jana Peterková - daňový poradce EK Partners, specialista na DPH a DPPO ve vztahu k účetnictví, člen sekce účetnictví a sekce DPFO KDP ČR.
Ing. Lukáš Eisenwort - daňový poradce, specialista na daň z příjmů, daňové a účetní dopady přeměn, akvizic, restrukturalizací a jiných korporátních změn, člen sekce mezinárodního zdanění a sekce DPPO, partner EK Partners, s.r.o.
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře
- Materiály k prezentaci
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Storno podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně na adrese obchod@wolterskluwer.cz. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.