Jak naplnit zákonné povinnosti v interních předpisech - webinář

Typ akce
Typ produktu
Datum
Jak naplnit zákonné povinnosti v interních předpisech
Nenechte si ujít další připravovaný webinář.
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Cíl webináře:
Seznámit účastníky s povinnými náležitostmi ekonomických interních předpisů, které vycházejí z platné legislativy a současně jak upravit obsah interních dokumentů tak, aby byl pro organizaci přínosný a pomáhal zjednodušit a zefektivnit procesy v organizaci.
Komu je webinář určen:
Pro ekonomy, účetní, případně další zaměstnance, kteří jsou odpovědní za tvorbu interních předpisů v organizacích, především ve veřejném sektoru.
Obsah:
- Úvod
- Druhy interních předpisů
- Formální náležitosti interních předpisů
- Obsah ekonomických směrnic a jejich provázání s ostatními dokumenty
- Účetnictví
- účetní metody
- významnost
- náležitosti účetních dokladů (podpisy, data …)
- oběh účetních dokladů (informací)
- Majetek a inventarizace
- Způsob evidence
- Významnost
- Oběh informací
- Průběh inventarizace
- Popis a seznam inventurních identifikátorů
- Finanční kontrola
- Zajištění finanční kontroly
- Předběžná, průběžná a následná kontrola – způsob provádění
- Ostatní ekonomické oblasti (cestovní náhrady, používání motorových vozidel, mobilních telefonů, rozdělení nákladů na hlavní a vedlejší činnost apod.).
- Způsob výpočtu nákladů na jednotlivé činnosti
Časový fond:
- 3 hodiny
Webinář se uskuteční od 9 do 12 hod
Informace o lektorovi:
Ing. Pavel Mucha
Autor působí od roku 2009 jako ekonom a účetní ve veřejném sektoru a to jak na pozici správce rozpočtu, tak i hlavního účetního, byl členem Pracovní skupiny pro problematiku metodické podpory veřejného sektoru při Ministerstvu financí ČR, je certifikovaným interním auditorem ve veřejné správě, zabývá se publikační a lektorskou činností v oblastech nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému ve veřejné správě a vedení účetnictví.
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře
- Podkladové materiály
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.