Optimalizace mzdových nákladů v roce 2021 – benefity, výdajové paušály a ostatní zvýhodněné příjmy
Přednášející
Typ akce
Typ produktu
Datum
Místo konání
Cíl webináře
Cílem webináře je seznámit vás s výhodami zaměstnaneckých benefitů a dalšími možnostmi, jak uspokojit potřeby zaměstnanců.
Obsah webináře:
- Základ daně z příjmů fyzických osob po 1. 1. 2021 – co se do něj zahrnuje a co ne
- Zdanitelné a nezdanitelné náhrady mzdy
- náhrady při přijetí
- specifika cestovních náhrad
- náhrada za homeoffice a opotřebení vlastního majetku při výkonu zaměstnání
- ošatné
- náhrada za dovolenou
- paušální a individuální náhrady
- Zaměstnanecké benefity pohledem zákona o daních z příjmů
- peněžní a nepeněžní benefity osvobozené od daně z příjmů a sociálního a zdravotního pojištění
- benefity v době COVIDové
- benefity jako náklad zaměstnavatele
- Důkazní břemeno zaměstnavatele a úzká místa při kontrolách ze strany správce daně, České správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
- Musí být náhrady a benefity uvedeny ve mzdovém listu?
- Akciové a podílové opční programy pro zaměstnance – výhody, nevýhody
Prostor pro diskusi a dotazy účastníků
Komu je webinář určen:
Webinář je určen personalistům, mzdovým účetním, zaměstnavatelům, finančním manažerům a dalším pracovníkům personálních a finančních oddělení obchodních společností.
Časový rozvrh: 2,5 hodiny
9 - 11:30 hod.
Informace o lektorech:
Ing. Jan Kotala - daňový poradce, specialista na daň z příjmů, DPH a daňové spory, člen sekce správy daní a sekce DPH KDP ČR, partner EK Partners, s.r.o
Ing. Alena Fleischmannová – daňový poradce EK Partners, s.r.o., specialista na DPFO a mzdové účetnictví, člen sekce majetkových daní, DPFO a správy daní KDP ČR.
Cena:
Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Záznam webináře - záznam bude zpřístupněn do 7 pracovních dnů ve Vaší klientské zóne na našem eshopu v sekci "Moje webináře". U objednávky je potřeba udělat registrace.
- Materiály k prezentaci
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Storno podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně na adrese obchod@wolterskluwer.cz. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.