Problematika daňových ztrát a jejich čerpání (WEBINÁŘ)

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
18.04.2023

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Webinář již proběhl. Jeho záznam si můžete pořídit ZDE >>>

Webinář se zabývá daňovými ztrátami nejen z pohledu jejich právní úpravy, ale také z hlediska praktického uplatňování ztráty a související judikatury. Daňovou ztrátu lze uplatnit dopředu i zpětně, specifická úprava se týká uplatnění daňové ztráty po změně společníků či přeměně. Relevantní jsou také dopady daňové ztráty na prekluzi jednotlivých zdaňovacích období. Jaký vliv může mít daňová ztráta při daňové kontrole. A v neposlední řadě nelze pominout judikaturu, která výrazně ovlivnila výklad týkající se čerpání daně, zejména řetězení daňových ztrát.

Komu je webinář určen:

Webinář je primárně určen pro zkušené účetní, finanční manažery a statutární orgány právnických osob.

Časový fond:

9:00 - 11:00

 Obsah:

  • Daňová ztráta nejen z pohledu její právní úpravy
  • Praktické uplatňování daňové ztráty
  • Zpětné uplatňování daňové ztráty
  • Specifické případy uplatňování daňové ztráty např. po změně společníků či přeměně
  • Daňová ztráta a prekluze
  • Daňová ztráta v judikatuře

Bohatý prostor bude věnován také vašim dotazům.

 Přednášející:

Mgr. Jakub Šotník, advokát, Associate Partner, Rödl & Partner 

Ing. Martina Šotníková, daňová poradkyně, Associate Partner, Rödl & Partner  

 Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.