e-konference Transferové ceny 2022
Typ akce
Typ produktu
Datum
Místo konání
Konference Transferové ceny
daňová kontrola, aktuální trendy, dokumentace
Srdečně Vás zveme na druhý ročník online konferenci k transferovým cenám. Program bude opravdu nabitý, máte se na co těšit!
Stručný obsah:
Finanční úřady se v rámci daňových kontrol stále častěji zaměřují na nastavení transferových cen. Průzkumy dlouhodobě ukazují, že transferové ceny jsou pro poplatníky působící ve skupině podniků nejrizikovější daňovou oblastí.
Účastníci konference, kteří nesou odpovědnost za převodní ceny ve své firmě, získají návod, jak s minimálními náklady efektivně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a průběžně dokumentovat tyto transakce, aby se minimalizovala související daňová rizika. Naučí se, jak připravit dokumentační balíček k převodním cenám a jak se připravit na případnou daňovou kontrolu.
Konferencí Vás provede Tomáš Hauptvogel, bývalý moderátor hlavní zpravodajské relace TV Prima a politického diskuzního pořadu Partie.
Obsah a časový harmonogram:
9:00 - 9:10 |
Zahájení konference |
|
9:10 - 10:40 |
Daňová kontrola z pohledu správce daně |
Ing. Ludmila Klimešová MBA, ředitelka sekce výkonu daní, Specializovaný finanční úřad |
10:40 - 10:55 |
Přestávka |
|
10:55 - 12:25 |
Novinky v oblasti transferových cen, dopady Covid-19 |
Ing. Michal Jelínek, Ph.D., partner V4 Group, daňový poradce |
12:25 - 13:00 |
Oběd |
|
13:00 - 14:30 |
Jak správně nastavit a zdokumentovat transferové ceny |
Ing. Markéta Szotkowská, tax manager V4 Group |
14:30 - 14:45 |
Přestávka |
|
14:45 - 16:15 |
Poslední trendy v daňových kontrolách |
Ing. David Hubal, specialista na daňový proces Untax |
16:15 – 17:00 |
Shrnutí konference, závěrečná diskuze, dotazy |
|
Přednášející
- Ing. Markéta Szotkowská, tax manager V4 Group CZ – Jak správně nastavit a zdokumentovat transferové ceny
- Ing. Ludmila Klimešová, MBA, ředitelka sekce výkonu daní I, Specializovaný finanční úřad, Daňová kontrola z pohledu správce daně
- Ing. Michal Jelínek, Ph.D., partner V4 Group CZ – Novinky v oblasti transferových cen, dopady Covid-19
- Ing. David Hubal, specialista na daňový proces, UNTAX s.r.o., člen Rady Unie daňových poplatníků ČR – Poslední trendy v daňových kontrolách
Partner konference
Sleva
Předplatitelé produktů Wolters Kluwer a klienti V4 Group mají 30% slevu!!!
Pro získání slevy uveďte slevový kód (do pole slevový kupón).
Pokud nemáte slevový kód k dispozici => zadejte v objednávce do poznámky: předplatitel / uživatel systému ASPI nebo klient V4 Group. V tomto případě nevolte nikdy platbu online, sleva bude zohledněna až při fakturaci!
Cena zahrnuje:
- kurzovné
- záznam konference
- podkladové materiály
- certifikát ze školení - elektronicky po konferenci
Informace o konferenci budou průběžně aktualizovány
Zúčastnit se konference není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Storno podmínky
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně obchod@wolterskluwer.cz Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.