Novinka

HOME OFFICE – jak na něj správně podle zákoníku práce - webinář

V prodeji
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Online seminář

Typ produktu
Školení

Datum
26.11.2020

Srdečně Vás zveme na webinář, v rámci kterého se dozvíte, jak během HOME OFFICE správně postupovat podle zákoníku práce.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.

Cíl webináře:

S nutností uplatňovat ve stále větší míře práci z domova vzniká potřeba správně nastavit podmínky výkonu této práce. Cílem webináře je prakticky seznámit účastníky s aktuální právní úpravou, judikaturou a nejčastějšími problémy při uplatňování home office, včetně představení vzorů dokumentace k home office.

Obsah webináře:

  • Představení právní úpravy práce z domova a její limity pro využití v praxi
  • Náklady a odpovědnost při práci z domova, organizace práce na dálku
  • Rozvrhování pracovní doby a způsoby evidence pracovní doby při home office
  • Nastavení pracovněprávní dokumentace – vzory dohod o home office, různé varianty
  • Překážky v práci a jejich specifika při práci z domova
  • Cestovní náhrady a podmínky jejich poskytování
  • Stravenky a podmínky jejich poskytování při práci z domova
  • Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců na úseku BOZP, pracovní úrazy
  • Příklady a poučení ze soudní praxe
  • Řešení modelových situací navržených účastníky webináře

Komu je webinář určen:

Webinář je určen pro vedoucí zaměstnance, personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, odborové funkcionáře a další zájemce z řad odborné veřejnosti

 

Informace o lektorovi:

JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.

advokát

Autor působí od r. 2002 v advokacii, od r. 2006 je samostatným advokátem v Praze se specializací na oblast pracovního práva a práva ve zdravotnictví. Vedle advokacie je publikačně i lektorsky činný. Jako odborník na pracovní právo působí rovněž jako zprostředkovatel a rozhodce kolektivních pracovních sporů, dále je členem rozkladové komise Ministerstva zdravotnictví.

Časový rozvh: 

Webinář bude trva cca 2,5 hodiny.

  • 9 - 11:30 hod

Cena:

Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Záznam webináře
  • Podkladové materiály


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz

Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.