Jak se žije malotřídkám 2021

Nová radnice, Magistrát hlavního města Prahy, Mariánské nám. 2/2, Praha 1
ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Typ akce
Konference

Typ produktu
Školení

Typ produktu
Školení

Datum
05.10.2021

Datum
05.10.2021

Místo konání
Nová radnice, Magistrát hlavního města Prahy, Mariánské nám. 2/2, Praha 1

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Zúčastnili byste se konference raději z pohodlí domova? I pro Vás máme připravenou variantu. Konferenci budeme streamovat online, takže si už nyní můžete vybrat, zda se budete chtít potkat s přednášejícími a kolegy, nebo se konference zúčastníte na dálku. 

V případě, že by pandemická situace nedovolila offline setkaní, proběhne konference pouze v online podobě. Pokud by Vám tato forma nevyhovovala, domluvíme se na vrácení peněz.

Redakce Řízení školy nakladatelství Wolters Kluwer ČR, a. s., pořádá odbornou konferenci pro málotřídní školy.

Specializovaná odborná konference úspěšně navazuje na předchozích pět ročníků a potvrzuje důležitost málotřídních škol ve vzdělávacím systému.

Uvědomujeme si, jak důležité místo mají málotřídní školy ve vzdělávacím systému, že jsou opomíjeny a mají to nesmírně těžké, přesto vykonávají spoustu záslužné práce. Přijďte navázat kontakt s podobnými školami a sdílejte své zkušenosti!

Na co se můžete těšit?

Co přináší Strategie 2030+ málotřídním školám? Jaký dopad do jejich rozpočtů má reforma financování? Co zjistila ČŠI? Jaká bude podpora periferních škol? A samozřejmě přehled legislativních změn, šablony a přiměřená dávka inspirace. To vše bude 6. ročník konference Jak se žije malotřídkám 2021.

Odborným partnerem konference jsou MŠMT a ČŠI.

Konferencí vás provedou Naďa Eretová, šéfredaktorka redakce Řízení školy a Miroslav Hřebecký, ředitel EDUin, partnera konference.  

Program

9:00 – 9:30  zahájení konference (hudební překvapení pro to správné naladění)
9:30 – 10:00 Jak ovlivňuje realizace Strategie 2030+ život v málotřídní škole

Mgr. Jaromír Beran, stálý zástupce náměstka pro řízení sekce vzdělávání a mládeže MŠMT

10:00 – 10:20

Financování málotřídních škol a aktuální možnosti

Mgr. Svatopluk Pohořelý, vedoucí oddělení základního vzdělávání

10:20 – 10:50 Růstové myšlení žáků a jeho vliv na vzdělávací výsledky

Mgr. Tomáš Zatloukal, MBA, LL.M., MSc., ústřední školní inspektor, ČŠI

10:50 – 11:10 Aktuální témata v šablonách Mgr. Martina Čapková, Mgr. Marcela Sulženko, odbor administrace zjednodušených projektů OP VVV (konzultace v průběhu celé konference)
11:10 - 11:30 čas na kávu  
11:30 – 12:00 Kam chodí vítr spát aneb malý geograficko-demograficko-sociologický exkurz po odlehlých místech, kde také žijí lidé, a dokonce tam (ještě) existují i školy

Mgr. Miroslav Hřebecký, programový ředitel EDUin, o.p.s.

12:00 – 12:20 Čím jsou málotřídní školy (nejen) pro zřizovatele Mgr. Oldřich Vávra, starosta obce Tupesy a předseda pracovní skupiny pro školství a sport Sdružení místních samospráv ČR
12:20 – 13:00 Málotřídní škola a zajištění zájmového vzdělávání a školního stravování

PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D., poradenské služby ve školství, odborná garantka pro školskou legislativu redakce Řízení školy

13:00 – 14:00 čas na oběd  
14:00 – 14:30

Zkušenosti právníka z doby covidové

Mgr. Alice Kubů Frýbová, Holubová advokáti s.r.o.
14:35 – 15:00 workshop – letos si budete moct vybrat ze 4 workshopů. Ráno se budete moci zapsat na Vámi vybraný. Seznam workshopů najdete seznamu souborů ke stažení  

 

Místo konání

Nová radnice, Magistrát hl. m. Praha nebo online - u objednávky si stačí vybrat požadovanou variantu.

CENA

Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.

V ceně je zahrnuto

  • kurzovné
  • občerstvení
  • podkladové materiály
  • certifikát ze školení - elektronicky po konferenci
  • záznam konference

ARCHIV

Informace z předešlé konference naleznete ZDE.

GENERÁLNÍ PARTNER KONFERENCE

ODBORNÍ PARTNEŘI

PARTNEŘI

Stornovací podmínky

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 7 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu (jsou zaplacené všechny platby za sál, catering, lektory a vše nutné pro chod konference), kdy se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Platba se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.


Informace o konferenci budou postupně doplňovány!