Novinka
Odborníkem na transferové ceny
Přednášející
Cílová skupina
Typ akce
Typ produktu
Typ produktu
Datum od
Datum od
Datum do
Datum do
Místo konání
Odborníkem na transferové ceny
Intenzivní školicí série s Michalem Jelínkem
Obchodování ve skupině přináší řadu výzev, které nelze řešit jen podle učebnic. Tato unikátní školicí série je navržena pro finanční ředitele, jednatele a další profesionály, kteří se denně potýkají s nastavením cen mezi spojenými osobami, dokumentací transakcí a komunikací s daňovou správou.
Během tří prakticky zaměřených modulů se pod vedením Michala Jelínka (V4 Group) zaměříme na nejčastější problémy, se kterými se firmy potýkají – od kalkulace cen přes specifika skupinových transakcí až po přípravu na daňovou kontrolu. Bez zbytečné teorie, zato s konkrétními doporučeními, příklady z praxe a možností konzultace vlastních případů.
Co vás čeká:
- 3 moduly v prezenční nebo online formě
- 7,5 hodiny praktického obsahu
- networking s kolegy z oboru
- záznamy, podklady, certifikát
Začněte rok 2026 s jistotou, že máte transferové ceny pod kontrolou.
Bližší informace k programu:
Školení je rozděleno do 3 školících modulů, během kterých budeme diskutovat nejčastější problémy, kterým podniky a jejich manažeři čelí při každodenní operativě spojené s obchodováním ve skupině.
Školení záměrně vynechává teoretickou část jako např. rozbor legislativy či detailní popis metodiky transferových cen a specificky se zaměřuje na praktická řešení a doporučení pro finanční profesionály.
V rámci školících modulů budou mít účastníci možnost diskutovat své konkrétní otázky jak v rámci diskuse s ostatními účastníky, tak individuálně s přednášejícím, Michalem Jelínkem.
Každý modul bude trvat 2 hodiny včetně diskuse, přičemž poslední modul je obohacen o 1,5hodinový coffee break, kde budete mít prostor pro vzájemný networking a hlubší diskuzi.
Časový harmonogram:
|
Modul |
Délka |
Termín konání |
|
1. |
2 hod. |
21. 1. 2026 |
|
2. |
2 hod. |
28. 1. 2026 |
|
3. |
2+1,5 hod. networking |
11. 2. 2026 |
|
Celkem |
7,5 hod. |
- |
Obsah modulů:
Modul 1 – Nastavení a kalkulace transferových cen
- Vytvoření vnitrofiremní kalkulace pro jednotlivé typy produktů a služeb
- Jak tvořit nákladovou základnu pro výpočet transferové ceny (přímé náklady, režie, odpisy apod.)
- Odlišnost cen ve skupině od cen obvyklých na trhu nebo cen účtovaných třetím stranám
- Správné určení přirážky / marže v jednotlivých transakcích
- Komunikace s mateřskou společností ohledně nesprávně nastavených cen
Modul 2 – Specifika obchodních transakcí ve skupině
- Zpětná úprava transferových cen (transfer pricing adjustment / true-up)
- Ztrátové transakce / společnosti z pohledu transferových cen
- Příkaz mateřské společnosti a její daňové dopady
- Manažerské služby a jejich prokazování
- Půjčky ve skupině a ručení za spojené osoby
Modul 3 – Dokumentace k transferovým cenám a příprava na daňovou kontrolu
- Jak zdokumentovat transakce bez externích poradenských kanceláří a placených databází
- Určení významnosti (materiality) jednotlivých vnitroskupinových transakcí
- Aplikace externě zpracované dokumentace do firemní praxe (nejčastější chyby)
- Typický průběh daňové kontroly a strategie jednání se správcem daně
- Nejnovější judikatura a nálezy z daňových kontrol
Certifikace/akreditace
Průběžné vzdělávání
Tato konference je nabízena v rámci tzv. průběžného vzdělávání úředníků ÚSC.
Naše vzdělávací společnost je akreditována Ministerstvem vnitra ČR (číslo akreditace: AK/I-23/2025.), jsme tudíž oprávněni poskytovat vzdělávání úředníků podle zákona č. 312/2002 Sb.
Místo
- Wolters Kluwer, U Nákladového nádraží 10, 130 00 Praha 3, NEBO
- online v prostředí MS Teams
Ať už se rozhodnete přijít osobně, nebo se zúčastníte online, v obou případech budete mít k dispozici také záznam semináře!
Informace o lektorovi

Ing. Michal Jelínek, Ph.D. – partner V4 Group
Michal Jelínek se věnuje problematice transferových cen od roku 2006, když působil v mezinárodní poradenské společnosti Ernst & Young. Od roku 2012, kdy mimo jiné ukončil doktorské studium financí na Vysoké škole ekonomické v Praze, působí jako vedoucí partner v poradenské skupině V4 Group zodpovědný za oblast zdanění a účetnictví. Pravidelně publikuje v odborném tisku a vyjadřuje se k aktuálním otázkám v oblasti daní a účetnictví. Přednáší pro Komoru auditorů a Komoru daňových poradců.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Podkladové materiály
- Záznam webináře
- Občerstvení (v případě prezenční formy setkání)
- Certifikát - v případě zájmu vytvoříme certifikát o absolvování semináře
Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Související produkty
Žádné související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.