Novinka

Odborníkem na transferové ceny

V prodeji
ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Přednášející

Cílová skupina
Daňoví poradci

Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Typ produktu
Školení

Datum od
21.01.2026

Datum od
21.01.2026

Datum do
04.02.2026

Datum do
04.02.2026

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Odborníkem na transferové ceny

Intenzivní školicí série s Michalem Jelínkem

Obchodování ve skupině přináší řadu výzev, které nelze řešit jen podle učebnic. Tato unikátní školicí série je navržena pro finanční ředitele, jednatele a další profesionály, kteří se denně potýkají s nastavením cen mezi spojenými osobami, dokumentací transakcí a komunikací s daňovou správou.

Během tří prakticky zaměřených modulů se pod vedením Michala Jelínka (V4 Group) zaměříme na nejčastější problémy, se kterými se firmy potýkají – od kalkulace cen přes specifika skupinových transakcí až po přípravu na daňovou kontrolu. Bez zbytečné teorie, zato s konkrétními doporučeními, příklady z praxe a možností konzultace vlastních případů.

Co vás čeká:

  • 3 moduly v prezenční nebo online formě
  • 7,5 hodiny praktického obsahu
  • networking s kolegy z oboru
  • záznamy, podklady, certifikát

Začněte rok 2026 s jistotou, že máte transferové ceny pod kontrolou.

Bližší informace k programu:

Školení je rozděleno do 3 školících modulů, během kterých budeme diskutovat nejčastější problémy, kterým podniky a jejich manažeři čelí při každodenní operativě spojené s obchodováním ve skupině.

Školení záměrně vynechává teoretickou část jako např. rozbor legislativy či detailní popis metodiky transferových cen a specificky se zaměřuje na praktická řešení a doporučení pro finanční profesionály.

V rámci školících modulů budou mít účastníci možnost diskutovat své konkrétní otázky jak v rámci diskuse s ostatními účastníky, tak individuálně s přednášejícím, Michalem Jelínkem.

Každý modul bude trvat 2 hodiny včetně diskuse, přičemž poslední modul je obohacen o 1,5hodinový coffee break, kde budete mít prostor pro vzájemný networking a hlubší diskuzi.

Časový harmonogram:

Modul

Délka

Termín konání

1.

2 hod.

21. 1. 2026

2.

2 hod.

28. 1. 2026

3.

2+1,5 hod. networking

11. 2. 2026

Celkem

7,5 hod.

-

 

Obsah modulů:

Modul 1 – Nastavení a kalkulace transferových cen 

  • Vytvoření vnitrofiremní kalkulace pro jednotlivé typy produktů a služeb
  • Jak tvořit nákladovou základnu pro výpočet transferové ceny (přímé náklady, režie, odpisy apod.)
  • Odlišnost cen ve skupině od cen obvyklých na trhu nebo cen účtovaných třetím stranám
  • Správné určení přirážky / marže v jednotlivých transakcích
  • Komunikace s mateřskou společností ohledně nesprávně nastavených cen

 

Modul 2 – Specifika obchodních transakcí ve skupině

  • Zpětná úprava transferových cen (transfer pricing adjustment / true-up)
  • Ztrátové transakce / společnosti z pohledu transferových cen
  • Příkaz mateřské společnosti a její daňové dopady
  • Manažerské služby a jejich prokazování
  • Půjčky ve skupině a ručení za spojené osoby 

Modul 3 – Dokumentace k transferovým cenám a příprava na daňovou kontrolu

  • Jak zdokumentovat transakce bez externích poradenských kanceláří a placených databází
  • Určení významnosti (materiality) jednotlivých vnitroskupinových transakcí
  • Aplikace externě zpracované dokumentace do firemní praxe (nejčastější chyby)
  • Typický průběh daňové kontroly a strategie jednání se správcem daně
  • Nejnovější judikatura a nálezy z daňových kontrol

Certifikace/akreditace

Průběžné vzdělávání

Tato konference je nabízena v rámci tzv. průběžného vzdělávání úředníků ÚSC.
Naše vzdělávací společnost je akreditována Ministerstvem vnitra ČR (číslo akreditace: AK/I-23/2025.), jsme tudíž oprávněni poskytovat vzdělávání úředníků podle zákona č. 312/2002 Sb.

Místo

  • Wolters Kluwer, U Nákladového nádraží 10, 130 00 Praha 3, NEBO
  • online v prostředí MS Teams

Ať už se rozhodnete přijít osobně, nebo se zúčastníte online, v obou případech budete mít k dispozici také záznam semináře!

Informace o lektorovi

Ing. Michal Jelínek, Ph.D. – partner V4 Group

Michal Jelínek se věnuje problematice transferových cen od roku 2006, když působil v mezinárodní poradenské společnosti Ernst & Young. Od roku 2012, kdy mimo jiné ukončil doktorské studium financí na Vysoké škole ekonomické v Praze, působí jako vedoucí partner v poradenské skupině V4 Group zodpovědný za oblast zdanění a účetnictví. Pravidelně publikuje v odborném tisku a vyjadřuje se k aktuálním otázkám v oblasti daní a účetnictví. Přednáší pro Komoru auditorů a Komoru daňových poradců.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře
  • Občerstvení (v případě prezenční formy setkání)
  • Certifikát - v případě zájmu vytvoříme certifikát o absolvování semináře

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Související produkty

Žádné související produkty

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.