Uplatňování DPH v 2023

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
13.12.2022

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Komu je webinář určen:

Seminář je určen plátcům DPH, účetním a daňovým poradcům

Anotace:

V první části webináře se budeme věnovat novele zákona o DPH s plánovanou účinností od 1. 1. 2023, která přináší kromě zvýšení hranice povinné registrace i změny týkající se kontrolního hlášení. V další části probereme dva koordinační výbory věnované zpětnému leasingu a v navazující třetí části Vás lektor seznámí s nejzajímavějšími judikáty uzavřenými v letošním roce u Soudního dvora Evropské unie a českého Nejvyššího správního soudu. 

Obsah:

  • Změny v zákoně s účinností nabytou v roce 2022
  • Novelizovaná ustanovení účinná od roku 2023
  • Ubytovací služby, pronájmy, související koeficienty a úpravy odpočtů
  • Místo plnění u přepravních služeb
  • Dovoz a vývoz s důrazem na řešení neobvyklých situací
  • Zpětný leasing
  • Užitečné rozsudky Nejvyššího správního soudu a Soudního dvora vydané v roce 2022

Časový fond:

9:00 – 12:00

Přednáší:


 

Petr Vondraš
má více než 10 let zkušeností v oblasti daňového a účetního poradenství se zaměřením na nepřímé daně, zejména daň z přidané hodnoty (DPH). Jako daňový poradce poskytuje daňové služby zahraničním společnostem, včetně oblasti mezinárodního zdanění a registrace
k DPH v České republice a dalších zemích Evropské unie, přípravy daně z příjmů právnických osob a obecného daňového poradenství. Pravidelně publikuje v odborných časopisech nakladatelství Wolters Kluwer a Verlag Dashöfer. Od roku 2012 přednáší pravidelně na téma DPH v ČR a od roku 2017 i v Německu, kde také publikuje pro odborný časopis společnosti Verlag C.H.BECK oHG. Za rok 2018 získal v hlasování odborné daňové veřejnosti první místo v soutěži Daňař roku v kategorii Daň z přidané hodnoty. Je Certifikovaným daňovým poradcem (KDP ČR) a členem sekce DPH při Komoře daňových poradců ČR. Hovoří česky, německy a anglicky.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Záznam webináře
  • Materiály k prezentaci

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.

Na tuto akci se nevtahují žádné další slevy

Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ obchod@wolterskluwer.cz Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.