Zdanění zaměstnanců od roku 2024 – pro HR a mzdové účetní

Prodej ukončen
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
14.11.2023

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Webinář již proběhl. Jeho záznam si můžete pořídit ZDE >>>

Zajímá Vás, jak bude probíhat zdaňování zaměstnanců od ledna 2024? Tento seminář Vám přinese nejaktuálnější informace o zdanění zaměstnanců a především pak zaměstnaneckých benefitů v podobě, která by měla platit od ledna 2024, kdy by měla vejít v platnost daňová reforma – tzv. ozdravný balíček. Ozdravný neboli konsolidační balíček, který je stále ve schvalovacím řízení, by v případě schválení přinesl řadu významných změn, mezi které patří nepochybně také zaměstnanecké benefity.

Právě navrhované novinky v oblasti zaměstnaneckých benefitů by měly velmi negativní dopad především na zaměstnance a poskytovatele aktuálně nejvíce rozšířených benefitů. Seminář se zaměří především na zrušení klíčového ustanovení, které je využíváno pro osvobození většiny dnešních benefitů – jako jsou nepeněžní benefity, a dále na změny související se stravenkami či s nepeněžními dary zaměstnancům. Nepeněžní plnění by tak podle nové úpravy měla být součástí mzdy a náležitě by z nich měla být odvedena daň z příjmů fyzických osob a sociální a zdravotní pojištění.  Tyto plánované změny zasáhnout také zaměstnavatele, a to především jejich HR  a mzdové oddělení. Proto se tento seminář bude soustředit na nejvýznamnější ať už pozitivní či negativní dopady plánovaných změn v rámci zdaňování zaměstnanců a pomůže s nastavením rozumné politiky u zaměstnavatelů v oblasti zaměstnaneckých benefitů, tak aby zaměstnavatelé díky připravovaným změnám nepřišli o své dosavadní zaměstnance a podařilo se jim nastavit šetrný odměňovací systém, jež přiláká nové uchazeče o pracovní pozice.

Využijte zvýhodněné ceny a kupte si rovnou celý balíček!

Komu je webinář určen:

Personalistům, mzdovým účetním a všem, kteří se o tuto problematiku zajímají

Obsah:

  • zdanění mezd a platů: základ daně, vyměřovací základ na sociální pojištění a vyměřovací základ na zdravotní pojištění
  • Plánované změny od roku 2024 – připravovaný daňový balíček a novela zákoníku práce:
    • základ daně z příjmů fyzických osob
    • vyměřovací základ na zdravotní a sociální pojištění
    • slevy na dani a nezdanitelné části základu daně
    • zdanitelné a nezdanitelné náhrady mzdy a nová náhrada za home office
    • zaměstnanecké benefity
  • akciové a podílové opční programy pro zaměstnance v ČR

Časový fond:

9 - 12 hod.

Lektoři:

Jan Kotala

Je zakládajícím partnerem společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty.

Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR. 

Ing. Miroslav Skopec

Miroslav Skopec je součástí týmu EKP Advisory od srpna 2023. Jeho specializací je daň z příjmů právnických osob, daň z přidané hodnoty, majetkové daně, podnikové kombinace z účetního i daňového pohledu a oblast nemovitostních transakcí a mezinárodního zdanění. Pomůže Vám i při zpracování daňových přiznání (daň z příjmů právnických osob, DPH, daň z nemovitých věcí). Vystudoval ekonomiku na ČVUT v Praze a je daňovým poradcem již od roku 1996.


Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Podkladové materiály
  • Záznam webináře
  • V případě zájmu zašleme elektronický certifikát potvrzující účast na webináři

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.