Akce

Pátky s novelou zákoníku práce - balíček webinářů

ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Cílová skupina
HR pracovníci

Typ akce
Konference

Typ produktu
Školení

Datum od
13.10.2023

Datum do
27.10.2023

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Nenechte si ujít připravované Pátky s novelou zákoníku práce. Těšit se můžete hned na 3 webináře, v rámci kterých se pokusíme shrnout vše podstatné, co přinese dlouho diskutovaná novela zákoníku práce. 

Využijte zvýhodněné ceny a kupte si rovnou celý balíček!

Komu jsou webináře určeny

Vedoucí zaměstnance, personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, odborové funkcionáře a další zájemce z řad odborné veřejnosti

V rámci balíčku se můžete těšit na 3 bloky webinářů.

Blok 1 - Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr po transpoziční novele zákoníku práce 

Termín:

13. 10. 2023, 9 - 11:30 hod.

  • důsledky rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele (nový § 77a ZP), včetně příkladů
  • novinky v možnosti uzavírání a ukončování DPP/DPČ elektronickou cestou
  • zásadní změny v rozvrhování pracovní doby, nepřetržitých odpočincích atd.
  • dovolená při práci na DPP/DPČ, příklady výpočtů
  • změny v oblasti příplatků, překážek v práci, včetně příkladů z praxe
  • zodpovězení dotazů účastníků
  • aktuality ke dni konání webináře

Lektor: 

JUDr. Dominik BRŮHA, Ph.D., advokát se specializací na pracovní právo, rozhodce pracovněprávních sporů zapsaný na seznamu MPSV ČR, člen rozkladové komise MZ ČR, lektor a autor článků a odborných publikací

Koupit samostatně ->


Blok 2 - Elektronizace HR po novele zákoníku práce

Termín:

20. 10. 2023, 9 - 11:30 hod.

  • elektronizace a její největší právní překážky
  • elektronizace v připravované novele zákoníku práce
  • elektronické podpisy a datové schránky
  • pracovněprávní dokumenty a požadavek formy

Lektor: 

JUDr. Bc. Michal Peškar, předseda AKV - Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání, advokát, partner, Randl Partners

Koupit samostatně ->


Blok 3 - Home office po transpoziční novele zákoníku práce

Termín:

27. 10. 2023, 9 - 11:30 hod.

  • novinky ve způsobu sjednávání a ukončování práce na dálku, včetně jednání elektronickou cestou
  • možnost nařízení práce na dálku, způsobilé pracoviště
  • náhrada nákladů při home office, hodinová versus paušální náhrada, příklady výpočtů
  • samorozvrhování pracovní doby versus tzv. řízený home office, výhody a nevýhody
  • práce na dálku ze zahraničí
  • překážky v práci při práci na dálku
  • úskalí na úseku BOZP
  • zodpovězení dotazů účastníků
  • aktuality ke dni konání webináře

Lektor: 

JUDr. Dominik BRŮHA, Ph.D., advokát se specializací na pracovní právo, rozhodce pracovněprávních sporů zapsaný na seznamu MPSV ČR, člen rozkladové komise MZ ČR, lektor a autor článků a odborných publikací

Koupit samostatně ->

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné na 3 webináře
  • Podkladové materiály pro 3 webináře
  • Záznam 3 webinářů
  • V případě zájmu zašleme elektronické certifikáty potvrzující účast na webináři

Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese obchod@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.


Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.