Novinka

Stravenkový paušál – první zkušenosti (WEBINÁŘ)

ONLINE - Microsoft Teams
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Webinář

Typ produktu
Školení

Datum
07.04.2021

Místo konání
ONLINE - Microsoft Teams

Cíl webináře

Cílem webináře je seznámit Vás s negativy a pozitivy stravenkového paušálu a ukázat, že stravenka může mít stále své místo mezi firemními benefity.

Obsah webináře:

  • Základní rozdíly mezi stravenkami a stravenkovým paušálem
  • Stravenka a stravenkový paušál z pohledu pracovního práva
  • Stravenkový paušál z pohledu DPPO, DPFO, sociálního a zdravotního pojištění
  • Efektivní nastavení příspěvku na stravování z pohledu zaměstnavatele
  • Stravenky a homeoffice
  • Kdy se stravenkový paušál skutečně vyplatí?
  • Zkrácený pracovní úvazek, část odpracované směny a délka směny
  • Stravenkový paušál vyplácený zpětně nebo dopředu?
  • Stravenkový paušál a služební cesta
  • Pohled finanční správy ČR na stravenkový paušál a stravenky

Prostor pro diskusi a dotazy účastníků

Komu je webinář určen:

Webinář je určen především mzdovým účetním, personalistům, finančním účetním, finančním manažerům a jiným pracovníkům personálních a mzdových oddělení obchodních společností.

Časový rozvrh: 3 hodiny

9 - 11:30 hod.

Informace o lektorech:

Ing. Jan Kotala - daňový poradce, specialista na daň z příjmů, DPH a daňové spory, člen sekce správy daní a sekce DPH KDP ČR, partner EK Partners, s.r.o

Ing. Jana Peterková - daňový poradce EK Partners, specialista na DPH a DPPO ve vztahu k účetnictví, člen sekce účetnictví a sekce DPFO KDP ČR.

Cena:

Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Záznam webináře
  • Materiály k prezentaci

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.

Storno podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně na adrese obchod@wolterskluwer.cz. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.