Novinka
Zaměstnanecké benefity po daňové reformě platné od roku 2024

Typ akce
Typ produktu
Datum
Místo konání
Webinář přinese spoustu užitečných rad a tipů v oblasti zaměstnaneckých benefitů a jejich zdaňování od roku 2024. Právě ozdravný balíček, který je aktuálně ve schvalovacím řízení a který by měl být platný od ledna 2024, přinese nemálo změn i v oblasti zaměstnaneckých benefitů. Cílem semináře je tedy seznámit účastníky s nejvýhodnějšími benefity platnými od roku 2024 a upozorní na benefity, které po plánované novele zákona o dani z příjmů již nebudou příliš výhodné. Jedním z hlavních témat bude tedy problematika poskytování benefitů v nepeněžní formě vč. stravenek či provozování vlastní kantýny a jejich zdaňování jak na úrovni zaměstnavatele, tak na úrovni zaměstnance. Plánovaná novela zákona o dani z příjmů má především u zaměstnanců omezit poměrně širokou škálu osvobození a výhod, které jim dosud byly poskytovány formou benefitů. Seminář tedy poradí také zaměstnavatelům, jak nově nastavit program benefitů, aby nepřišli o své stávající zaměstnance, a naopak přilákali nové posily.
Využijte zvýhodněné ceny a kupte si rovnou celý balíček!
Komu je webinář určen:
Majitelům firem, manažerům, personalistům a všem, kteří uvažují o zavedení dalších motivačních prostředků pro zaměstnance, které chtějí udržet ve firmě případně nalákat nové zaměstnance
Obsah:
- náhrady mzdy vs. zaměstnanecké benefity
- zaměstnanecké benefity pohledem zaměstnance
- zaměstnanecké benefity pohledem zaměstnavatele
- vybrané benefity a náhrady:
- aktuální stav benefitů a náhrad pohledem daňového balíčku 2024
- daňové dopady novely zákoníku práce (náhrady homeoffice)
- úzká místa v benefitech u zaměstnavatelů:
- automobily i pro soukromé účely
- služební cesty
- důkazní břemeno při daňových kontrolách daně z příjmů ze závislé činnosti
- teambuilding
- firemní dary
Časový fond:
9 - 12 hod.
Lektor:
Jan Tecl
Je členem sekce DPH a sekce mezinárodního zdanění při Komoře daňových poradců v ČR . Hlavní specializací je zejména daň z přidané hodnoty a daň z příjmů právnických osob spolu s mezinárodním zdaněním a podnikovými kombinacemi. Soustředí se také na oblast real-estate a související problematiku.
Díky více než 10 letům praxe poskytuje dále odborná vyjádření v oblasti daní a účetnictví.
Cena zahrnuje:
- Kurzovné
- Podkladové materiály
- Záznam webináře
- V případě zájmu zašleme elektronický certifikát potvrzující účast na webináři
Na tuto akci se nevztahují žádné slevy.
Zúčastnit se webináře není vůbec složité.
- Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
- Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
- V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
- Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
- Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
- Webinář může začít.
Stornovací podmínky:
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese zakaznicke@wolterskluwer.cz
Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.