Novinka

Jak naplnit zákonné povinnosti v interních předpisech - webinář

V prodeji
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH


Typ akce
Online seminář

Typ produktu
Školení

Datum
09.11.2020

Jak naplnit zákonné povinnosti v interních předpisech

Nenechte si ujít další připravovaný webinář.

Zúčastnit se webináře není vůbec složité.

  1. Den před začátkem školení obdržíte pozvánku na školení v Teams do Vašeho emailu.
  2. Ve stanovenou hodinu začátku webináře kliknete na odkaz Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams uvedený v pozvánce.
  3. V internetovém prohlížeči se vám otevře úvodní stránka Teams.
  4. Pokud nemáte nainstalovaný program Teams, klikněte na odkaz „Připojte se místo toho na webu“.
  5. Máte-li program Teams instalován, klikněte na „Spustit nyní“.
  6. Webinář může začít.

Cíl webináře:

Seznámit účastníky s povinnými náležitostmi ekonomických interních předpisů, které vycházejí z platné legislativy a současně jak upravit obsah interních dokumentů tak, aby byl pro organizaci přínosný a pomáhal zjednodušit a zefektivnit procesy v organizaci.

Komu je webinář určen:

Pro ekonomy, účetní, případně další zaměstnance, kteří jsou odpovědní za tvorbu interních předpisů v organizacích, především ve veřejném sektoru.

Obsah:

  1. Úvod
  2. Druhy interních předpisů
  3. Formální náležitosti interních předpisů
  4. Obsah ekonomických směrnic a jejich provázání s ostatními dokumenty
  5. Účetnictví
  • účetní metody
  • významnost
  • náležitosti účetních dokladů (podpisy, data …)
  • oběh účetních dokladů (informací)
  1. Majetek a inventarizace
  • Způsob evidence
  • Významnost
  • Oběh informací
  • Průběh inventarizace
  • Popis a seznam inventurních identifikátorů
  1. Finanční kontrola
  • Zajištění finanční kontroly
  • Předběžná, průběžná a následná kontrola – způsob provádění
  1. Ostatní ekonomické oblasti (cestovní náhrady, používání motorových vozidel, mobilních telefonů, rozdělení nákladů na hlavní a vedlejší činnost apod.).
  • Způsob výpočtu nákladů na jednotlivé činnosti


Časový fond:

  • 3 hodiny

Webinář se uskuteční od 9 do 12 hod

Informace o lektorovi:

Ing. Pavel Mucha

Autor působí od roku 2009 jako ekonom a účetní  ve veřejném sektoru a to jak na pozici správce rozpočtu, tak i hlavního účetního,  byl členem Pracovní skupiny pro problematiku metodické podpory veřejného sektoru při Ministerstvu financí ČR, je certifikovaným interním auditorem ve veřejné správě, zabývá se publikační a lektorskou činností v oblastech nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému ve veřejné správě a vedení účetnictví.

Cena:

Na tuto akci se žádné další slevy nevztahují.

Cena zahrnuje:

  • Kurzovné
  • Záznam webináře
  • Podkladové materiály


Stornovací podmínky:

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme POUZE PÍSEMNĚ na adrese: obchod@wolterskluwer.cz

Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. Pokud jste již uhradili, vrátíme vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu se kurzovné nevrací, není možný přesun na jiný termín ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci. Akceptujeme však náhradníka.

Chcete vědět více o produktu?

* Všechny položky formuláře jsou povinné.

Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.