Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Typ publikace
Řízení školy

Datum vydání
8/2012

Vazba
brožovaná

Počet stran
152

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7357-884-8

Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte?

Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení.

Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program.