Podniková environmentální strategie

Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
V prodeji - ihned k dispozici
Co je Smarteca?
Kde najdu soubory e-knih?
Skladem - expedice do 2 pracovních dnů
Co je Smarteca?
Zobrazit dostupnost na prodejnách

Ceny jsou včetně DPH

Ke stažení


Vydavatel

Autor

Typ publikace
monografie

Datum vydání
1/2020

Vazba
brožovaná

Počet stran
248

Typ produktu
Tištěná kniha

Typ produktu
E-kniha

Formát

Typ produktu
Tištěná kniha

ISBN
978-80-7598-560-6

ISBN
978-80-7598-560-6

Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie.

Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.