Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti
Balíček - Tištěná kniha + E-kniha Smarteca + soubory ke stažení
Ke stažení
Vydavatel
Typ publikace
Datum vydání
Vazba
Počet stran
Typ produktu
Typ produktu
Formát
Typ produktu
ISBN
ISBN
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.
V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Související produkty
Chcete vědět více o produktu?
Děkujeme za zájem, Váš požadavek vyřídíme v krátkém čase.